Akademisyenlerimiz İçin Uzaktan Eğitim İle İlgili Bilgilendirme

Değerli Akademisyenlerimiz,

6 Nisan 2020 tarihinde başlayacak olan uzaktan eğitim hazırlıklarımız çerçevesinde oluşturduğumuz “uzaktan erişim web sitesi” ni 24 Mart 2020 Salı günü açıyoruz. Sitenin içeriğini önümüzdeki günlerde sizlerden gelecek talepler ve ihtiyaçlar doğrultusunda güncelleyeceğiz.

Bu kapsamda kütüphaneyle  yapılacak çalışma için derslerinizde kullanmak istediğiniz elektronik kaynakların listesini (makale, e-kitap vb) library@iyte.edu.tr adresine göndermenizi rica ediyoruz. Gönderdiğiniz listedeki kaynaklardan kütüphanenin erişimi olanlar, hazırlanacak web sitesine yerleştirilecektir. Bu kaynaklara erişim bilgilerini sizler de ayrıca Course Management System (CMS) ‘e yerleştirebilirsiniz.

19.03.2020 tarihli Rektörlük e-postası ile yapılan bilgilendirmede belirtildiği üzere, İYTE lisans ve lisansüstü programlarında verilmekte olan tüm kuramsal (teorik) derslerin 06 Nisan 2020 tarihinden itibaren “eş zamanlı” ve “eş zamanlı olmaksızın” uzaktan yürütülmesine başlanacaktır.

Uygulamalı derslerin kuramsal (teorik) kısımları da uzaktan öğretimle yürütülecek olup uygulama çalışmaları için ise doğru zamanda sıkıştırılmış takvim programı uygulaması yapılacaktır.

Bu süreçte; CMS, Adobe Connect ile Microsoft Teams (365) yazılım programlarının kullanılması planlanmaktadır.

Belirtilen yazılım programlarının kullanım kılavuzları ve Microsoft Teams (365) hesaplarının açılmasında nasıl bir yol izleneceği vb. konular başta olmak üzere, tüm uzaktan / çevrim içi eğitim sürecine dair bilgiler ilgili web sayfamızda yer almaktadır.

Bilgilerinize sunar, sağlıklı günler dileriz.